მე-19 მე-20 საუკუნეების ქართული ხელოვნების თავისებურებების, მნიშვნელოვან წარმომადგენელთა შემოქმედების გაცნობა, შემოქმედებითობის, კრიტიკული აზროვნების, შრომითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება. მშობლიურ კულტურასთან დაკავშირებული ცოდნის მობილიზება.
მოსწავლეები დაყოფილი არიან ჯგუფებად, თემების მიხედვით, მომზადებული აქვთ საპრეზენტაციო სლაიდ-შოუები, ესსები ქართულ და ინგლისურ ენებზე და მცირე ინსცენირებები.
აქტივობა 1: შესავალი 2-3 წთ (საპრეზენტაციო თანმიმდევრობის გაცნობა)
აქტივობა 2: 35-40 წთ
ჯგუფი1- მიმოიხილავს მე-19 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი2- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი3- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ქანდაკებას
ჯგუფი4- მიმოიხილავს ფიროსმანის შემოქმედებას
ჯგუფი5- მონიტორინგისა და შეფასების ჯგუფი აწარმოებს დაკვირვებას, ავსებს საპრეზენტაციო შეფასების ცხრილს და გაკვეთილის ბოლოს აცხადებს ჯგუფების მიერ დაგროვილი ქულების რაოდენობას.
აქტივობა 1: შესავალი 2-3 წთ (საპრეზენტაციო თანმიმდევრობის გაცნობა)
აქტივობა 2: 35-40 წთ
ჯგუფი1- მიმოიხილავს მე-19 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი2- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი3- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ქანდაკებას
ჯგუფი4- მიმოიხილავს ფიროსმანის შემოქმედებას
ჯგუფი5- მონიტორინგისა და შეფასების ჯგუფი აწარმოებს დაკვირვებას, ავსებს საპრეზენტაციო შეფასების ცხრილს და გაკვეთილის ბოლოს აცხადებს ჯგუფების მიერ დაგროვილი ქულების რაოდენობას.
§ ალბომები, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი, ციფრული ფოტოაპარატი.
გაკვეთილის დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს შეეძლებათ ამოიცნონ მე-19 მე-20 საუკუნეების ქართველ ხელოვანთა ნამუშევრები, იმსჯელონ და წერილობით გადმოსცენ მოსაზრება თემასთან დაკავშირებით და სკოლაში მიღებული ცოდნის საფუძველზე თარგმნონ და წარუდგინონ საზოგადოებას საკუთარი ნააზრევი. გამოუმუშავდებათ ჯგუფური მუშაობის და საპრეზენტაციო უნარები. დასახული მიზნის მისაღწევად შეძლებს მიზნობრივად გამოიყენოს ინფორმაციულ-საკომუნი�
�აციო საშუალებები. განუვითარდებათ სინთეზური, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება.
�აციო საშუალებები. განუვითარდებათ სინთეზური, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება.
Comments
Post a Comment