Skip to main content

მე-19 მე-20 საუკუნეების ქართული ხელოვნება



მე-19 მე-20 საუკუნეების ქართული ხელოვნების თავისებურებების, მნიშვნელოვან წარმომადგენელთა შემოქმედების გაცნობა, შემოქმედებითობის, კრიტიკული აზროვნების, შრომითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება. მშობლიურ კულტურასთან დაკავშირებული ცოდნის მობილიზება.
მოსწავლეები დაყოფილი არიან ჯგუფებად, თემების მიხედვით, მომზადებული აქვთ საპრეზენტაციო სლაიდ-შოუები, ესსები ქართულ და ინგლისურ ენებზე და მცირე ინსცენირებები.
აქტივობა 1: შესავალი 2-3 წთ (საპრეზენტაციო თანმიმდევრობის გაცნობა)
აქტივობა 2: 35-40 წთ
ჯგუფი1- მიმოიხილავს მე-19 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი2- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ფერწერას
ჯგუფი3- მიმოიხილავს მე-20 საუკუნის ქართულ ქანდაკებას
ჯგუფი4- მიმოიხილავს ფიროსმანის შემოქმედებას
ჯგუფი5- მონიტორინგისა და შეფასების ჯგუფი აწარმოებს დაკვირვებას, ავსებს საპრეზენტაციო შეფასების ცხრილს და გაკვეთილის ბოლოს აცხადებს ჯგუფების მიერ დაგროვილი ქულების რაოდენობას.
§ ალბომები, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, კომპიუტერი, პროექტორი, ციფრული ფოტოაპარატი.
გაკვეთილის დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს შეეძლებათ ამოიცნონ მე-19 მე-20 საუკუნეების ქართველ ხელოვანთა ნამუშევრები, იმსჯელონ და წერილობით გადმოსცენ მოსაზრება თემასთან დაკავშირებით და სკოლაში მიღებული ცოდნის საფუძველზე თარგმნონ და წარუდგინონ საზოგადოებას საკუთარი ნააზრევი. გამოუმუშავდებათ ჯგუფური მუშაობის და საპრეზენტაციო უნარები. დასახული მიზნის მისაღწევად შეძლებს მიზნობრივად გამოიყენოს ინფორმაციულ-საკომუნი
�აციო საშუალებები. განუვითარდებათ სინთეზური, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნება.

Comments

Popular posts from this blog

პროექტი: შეხვედრა ხელოვანთან

პროექტის მოკლე აღწერა: თანამედროვე ქართველი გრაფიკოსის, თბილისის ემბლემის, სიმბოლური გასაღების ავტორის,მისი ბიოგრაფიის და შემოქმედების გაცნობა; სახვითი ხელოვნების ერთერთი დარგის გრაფიკის გაცნობა,მისი გამომსახველობითი შესაძლებლობების გაცნობა-შესწავლა. პროექტის სრული აღწერა: გაეცნონ თანამედროვე ქართველი გრაფიკოსის, თბილის ის საპატიო მოქალაქის, თბილისის ემბლემისა და სიმბოლური გასაღების ავტორის, ემირ ბურჯანაძის, ბიოგრაფიასა და შემოქმედებას; უკეთ გაეცნონ გრაფიკის ტექნიკას, ორიგინალში ნახონ მისი ნამუშევრები. გაეცნონ მხატვრის ახალ პროექტებს და სამომავლო გეგმებს, მოამზადონ ექსპოზიცია, ინტერვიუ, ესტუმრონ მხატვარს სახელოსნოში. მიღებული ცოდნა და შთაბეჭდილება გაუზიარონ სხვებს, დაგეგმავენ მხატვრის მოწვევას სკოლაში, მოაწყობენ საკუთარი ნამუშევრების გამოფენას. 4) მოსწავლეთა ასაკი-15/16 წელი 5) ვადები/ხანგრძლივობა-14 დღე 6) პროექტის შესაძლო აქტივობები: I ეტაპი ა)თეორიული მასალების მოძიება და საპრეზენტაციოდ მომზადება ბ) მხატვრის ბიოგრაფია გ) მისი შემოქმედების ამხასველი მასალები დ) მხატვართან შეხვედრის